Jelgavas pilsētā strauji pieaug informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nozīmē ikdienā un interneta resursu popularitāte iedzīvotāju vidū. Tendence vērojama visā Latvijā kopumā – arvien vairāk tiek izmantoti sociāli tīkli un populārāka kļūst iepirkšanās internetā. 25 reģionālajām pārvaldēm, tostarp Jelgavas pilsētai, ir profili visos četros populārākajos sociālajos tīklos – Twitter, Facebook, Draugiem.lv un YouTube. Tāpat Jelgavai izveidots konts arī aplikācijā Instagram.
Kopumā 101 reģionālās pārvaldes ir sastopamas vismaz vienā sociālajā platformā, liecina „Latvijas e-indeksa” mērījums, kas aptver visas 119 pašvaldības.
Iecienītākā sociālās saziņas vietne ir Twitter – tajā sastopamas trīs ceturtdaļas Latvijas pašvaldību. Otrā populārākā vietne ir Facebook, kur atrodamas 76 pašvaldības jeb par 41% vairāk nekā gadu iepriekš. Strauju popularitātes kāpumu piedzīvojis YouTube, kļūstot par pašvaldību trešo iecienītāko sociālo tīklu, uzreiz aiz Twitter un Facebook. Video apmaiņas vietnē YouTube pašvaldību pārstāvniecība augusi par 59%, sasniedzot Draugiem.lv portāla rādītājus – katrā no tiem ir 54 pašvaldību profili. Savukārt 18 pašvaldības (15 lielie un 3 mazie novadi) joprojām nav pieejamas nevienā no sociālajiem tīkliem.
Jāatgādina, ka laikraksta ''Financial Times'' izdevuma “FDI Intelligence” pētījumā ''2016./17.gada Eiropas nākotnes pilsētas un reģioni'' sasniedzamības kategorijā Jelgavas pilsēta ierindojas augstajā 6.pozīcijā. Šeit vērtētie kritēriji: viedo tehnoloģiju attīstība, interneta ātrums, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstība, pieaugums mobilo tālruņu abonentu vidū un citi.
Seko Jelgavai: www.facebook.com/Jelgavaspilseta Twitter: @JelgavaLV www.draugiem.lv/jelgavalv Youtube: JelgavaLV
Informācija sagatavota Jelgavas pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību pārvaldē sadarbībā ar Lattelecom