13.5 °C, 6.1 m/s, 79.9 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiMeklē 2016.gada klientu servisa līderi
Meklē 2016.gada klientu servisa līderi
28/01/2016

Tiek izsludināta pieteikšanās iniciatīvai “Uzslavē labu servisu”, kuras ietvaros tiks apbalvoti labākie klientu servisa sniedzēji un paaugstināta klientu apkalpošanas kvalitāte Latvijā.

Publicitātes attēls

Tiek izsludināta pieteikšanās iniciatīvai “Uzslavē labu servisu”, kuras ietvaros tiks apbalvoti labākie klientu servisa sniedzēji un paaugstināta klientu apkalpošanas kvalitāte Latvijā.
 
Iniciatīva Latvijā tiek īstenota jau 12. gadu, un tās ietvaros tiks apbalvoti uzņēmumi un to darbinieki vairāk nekā 48 nominācijās. Kampaņa norisināsies no 1. līdz 31. martam, kad ikviens Latvijas iedzīvotājs tiks aicināts uzslavēt uzņēmumus un dalīties pozitīvajā pieredzē saistībā ar klientu apkalpošau. Klientu servisa izcilības balvas pasniegs 14. aprīlī.
 
Iniciatīvai var pieteikties ikviens uzņēmums, neatkarīgi no filiāļu skaita, darbības sfēras vai klientu loka. Reģistrācija notiek iniciatīvas mājas lapā www.labsserviss.lv.
 
Šogad uzņēmumi tiks vērtēti, apkopojot saņemto uzslavu skaitu internetā un klientu apkalpošanas vietās, kā arī veicot slepenā pircēja vērtējumu, kas tiks realizēts sadarbībā ar “Dive Latvija”, bet uzņēmumi, kuri darbojas sektorā, kas apkalpo juridiskas personas, vai savus pakalpojumus veic e-vidē, tiks vērtēti pēc saņemto uzslavu skaita un žūrijas atzinuma. Visi uzņēmumi, neatkarīgi no izvēlētās kategorijas, tiks izvērtēti ieteikšanas indeksa “Recommy.com” ietvaros.
 
Iniciatīvai var reģistrēties līdz 29. janvārim kampaņas mājas lapā. Plašāka informācija par kampaņu www.labsserviss.lv vai .
 
 
Informācija sagatavota
reklāmas aģentūrā “VUCA”