22.1 °C, 3.2 m/s, 93.1 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiJNĪP klienti var uzdot jautājumus arī citiem pakalpojumu sniedzējiem
JNĪP klienti var uzdot jautājumus arī citiem pakalpojumu sniedzējiem
20/05/2013

No 20. maija SIA „Jelgavas Nekustamā īpašuma pārvalde” (JNĪP) klientiem, kas reģistrējušies uzņēmuma informatīvajā sistēmā, piedāvā jaunu pakalpojumu – iespēju elektroniski uzdot jautājumus un saņemt atbildes arī no SIA „Fortum”, SIA „Jelgavas ūdens”, pašvaldības iestādes „Pilsētsaimniecība” un SIA „Jelgavas komunālie pakalpojumi”.

Foto: Ivars Veiliņš

No 20. maija SIA „Jelgavas Nekustamā īpašuma pārvalde” (JNĪP) klientiem, kas reģistrējušies uzņēmuma informatīvajā sistēmā, piedāvā jaunu pakalpojumu – iespēju elektroniski uzdot jautājumus un saņemt atbildes arī no SIA „Fortum”, SIA „Jelgavas ūdens”, pašvaldības iestādes „Pilsētsaimniecība” un SIA „Jelgavas komunālie pakalpojumi”.
 
Līdz šim operatīva informācijas apmaiņa tika nodrošināta par jautājumiem, kas ir daudzdzīvokļu namu apsaimniekotāja kompetencē, bet, pilnveidojot to pakalpojumu klāstu, kas pieejami elektroniski, JNĪP piedāvā klientiem uzdot sev interesējošos jautājumus arī SIA „Fortum”, SIA „Jelgavas ūdens”, pašvaldības iestādes „Pilsētsaimniecība” un SIA „Jelgavas komunālie pakalpojumi”.
 
Reģistrēties uzņēmuma informatīvajā sistēmā iespējams JNĪP mājas lapā www.nip.lv sadaļā E-LIETAS / Dzīvokļu īpašniekiem, norādot savu drošības kodu un strādājošu e-pasta adresi. Individuālais drošības kods norādīts uz JNĪP sagatavotā ikmēneša rēķina – to var redzēt augšējā labajā stūrī. Būtiski piebilst, ka reģistrācija neuzliek nekādus pienākumus nevienam personīgi, bet dod iespēju izmantot daudz ērtākos e-pakalpojumus, kuru klāstu, ņemot vērā arī dzīvokļu īpašnieku ieteikumus, turpinām paplašināt.
 
 
Informācija sagatavota
Jelgavas pilsētas pašvaldības
Sabiedrisko attiecību pārvaldē