15.2 °C, 0.9 m/s, 89.4 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiNotiks konference Laba Servisa Dienas VII par apkalpošanas konkurētspējas veicināšanu
Notiks konference Laba Servisa Dienas VII par apkalpošanas konkurētspējas veicināšanu
28/03/2008

2.un 3.aprīlī Reval Hotel Latvija konferencē Laba Servisa Dienas VII tiks prezentētas tādas aktuālas tēmas kā darbinieku efektivitāte, apkalpošanas konkurētspējas veicināšana, kā arī emociju vadība.

Dažādu nozaru uzņēmumu personāla vadītāji un klientu servisa menedžeri atzīst, ka šobrīd apkalpošana ir kļuvusi par būtiskāko faktoru klienta izvēlē, tāpēc šoreiz konferencē Laba Servisa Dienas VII liels uzsvars tiks likts uz veidiem, kā padarīt apkalpošanu par kompānijas konkurētspējīgo priekšrocību. Konferences pirmā diena tiek veltīta klientu servisa darbiniekiem, bet otrā – klientu servisa vadītājiem.

Komercizglītības centra lektore Inga Blumfelde stāsta: “Mēs mēģinām izprast likumsakarības un rast aizvien jaunas un jaunas metodes apkalpošanas jomā, aizmirstot, ka viss ģeniālais patiesībā ir vienkāršs. Zināšanas ir nepieciešamas, bet būtiskāka ir sirds inteliģence, jeb citiem vārdiem sakot, emocionālā inteliģence – pareiza emociju vadība gan darbā, gan sadzīvē. Kā būt efektīvam Klientu apkalpošanas jomā, pašu nepieciešamāko komunikācijas resursu – emocionālo inteliģenci, par to tuvāk Laba Servisa Dienu konferencē.”

Emocijas, ar kurām ikdienā jāsaskaras klientu apkalpošanas darbiniekam, var radīt spriedzi un konfliktsituācijas, tāpēc ikvienam darbiniekam būtu jāpatur prātā būtiskākie emociju vadības un konfliktu risināšanas tehnikas, vienlaikus arī apzinoties to ārkārtīgi lielo iespaidu, ko viens apkalpošanas brīdis atstāj uz klientu un uzņēmuma panākumiem kopumā.
Tēmas par emociju vadību, konfliktu risināšanu un spēcīgas personības izkopšanu iekļautas 2.aprīļa programmā, kas tiek veltīta klientu servisa darbiniekiem.

Mihails Džondžua, Adros Baltija partneris, par savu gaidāmo prezentāciju stāsta: “Runā, ka mūsdienu pasaulē visu nosaka cena. Ja preces ir vienādas, klienta izvēli nosaka cenas faktors. Bet ja arī cenas ir vienādas? Tad vienīgais, kas būtiski un neatgriezeniski nosaka klienta izvēli, ir apkalpošana. Tikai serviss liks klientam dot priekšroku precei vai pakalpojumam konkrētajā uzņēmumā, atgriezties tajā vēl un atvest līdzi draugus un paziņas. Tikai tie, kas sniegs labāko apkalpošanu, uzvarēs konkurences cīņā pašreizējos tirgus apstākļos, kur par pašu retāko resursu kļūst klienta uzmanība, ziņkārība un brīvais laiks.”
Servisa izcilība sākas ar klientu apkalpošanas standartiem un atbilstošiem pētījumiem, savukārt attiecībā uz klientu servisa darbinieku vadību aktualizējušies tādi jautājumi kā efektivitātes paaugstināšana un motivējošu atalgojuma sistēmu ieviešana. Šīs tēmas iekļautas 3.aprīļa programmā, kas paredzēta klientu servisa un personāla vadītājiem.
Konferences noslēgumā notiks kampaņas “Uzslavē labu servisu!” uzvarētāju apbalvošana, kurā īpašās balvas pasniegs arī kompānijas „Hansabanka”, „Latvijas Tālrunis” un „Outdoor Latvia”.

Personāla attīstības kompānija „Outdoor Latvia” vienam no kampaņas „Laba servisa mēnesis” dalībniekiem kā specbalvu dāvina 10 darbiniekiem bezmaksas apmācības kursu „Efektīvas pieejas klientu apkalpošanā”, kas uzlabos individuālās pieejas izmantošanu klientu apkalpošanā, veicinot ilgtermiņa attiecību uzturēšanu un klientu lojalitātes nodrošināšanu.
Reģistrēties konferencei iespējams līdz 28.martam. Plašāka informācija – mājaslapā www.labsserviss.lv.

Informāciju sagatavoja:
Anda Orlova
LabsServiss.lv projekta vadītāja Latvijā
Tel. 67272769