Klientu apkalpošanas centrs tagad ir izvietots pašā pilsētas centrā, tādēļ tagad tā klientiem ir ievērojami ērtāk pieejama un sasniedzama vieta nekā līdz šim (kad centrs bija izvietots Ganību ielā 86). Jaunā centra tuvumā ir iespējams novietot auto, netālu ir autoosta, kā arī norēķinu iespējas pilsētas centrā esošajās bankās un pasta nodaļās. Klientu apkalpošanas centrs ir veidots atbilstoši klientu augošajām prasībām pēc universāla, kvalitatīva un operatīva pakalpojuma.
Rūpējoties par energokompānijas klientu ērtībām, ir noteikts daudz elastīgāks darba laiks, kas sniedz iespēju iedzīvotājiem atrisināt dažādus jautājumus darba dienu vakara stundās:
Pirmdiena – 9.00-18.00 Otrdiena – – 9.00-18.00 Trešdiena – 9.00-18.00 Ceturtdiena – 9.00-19.00 Piektdiena – 9.00-17.00
Tātad, sākot ar 23. novembri, klientu apkalpošana vairs netiek veikta bijušā Jelgavas elektrisko tīklu rajona abonentu daļā Ganību ielā 86, tādēļ aicinām Jelgavas iedzīvotājus apmeklēt jauno Latvenergo Klientu apkalpošanas centru Lielā ielā 22.
Kopš šā gada februāra energokompānijā pakāpeniski tiek ieviesta jauna klientu apkalpošanas kārtība. Jaunā kārtība nodrošina to, ka visa informācija klientiem būs pieejama jebkurā Klientu apkalpošanas centrā Latvijā, un klientiem vairs nebūs jāvēršas tikai noteiktā Latvenergo elektrisko tīklu rajonā vai iecirknī.
Latvenergo Klientu apkalpošanas centru darbība tiek attīstīta arī citās Latvijas pilsētās, kur jau vēsturiski ir izveidojusies stabila un intensīva klientu plūsmas regularitāte. 2007. gada janvārī un februārī jauni klientu apkalpošanas centri tiks atvērti Liepājā (Lielā ielā 13), Rīgā (Anniņmuižas ielā 17 un Mūkusalas ielā 73), Aizkrauklē (Bērzu ielā 2a) un Balvos jau esošajā Latvenergo ēkā pilsētas centrā.
“Latvenergo attīsta un pilnveido dažādus pakalpojumus klientiem, – ievērojot arvien pieaugošās prasības, piedāvājam jaunus, ērtus un mūsdienīgus risinājumus veiksmīgai abpusējai sadarbībai” – tā jaunā centra atklāšanā atzina AS “Latvenergo” Sadales tīkls Klientu apkalpošanas direktors Ainars Feldmanis.
Energokompānijas klientu apkalpošanas virziena restrukturizācijas mērķis ir attīstīt un pilnveidot klientiem ērtāku saziņu ar uzņēmumu, uzturēt tiešo kontaktu ar klientiem lokāli izvietotās klientu apkalpošanas struktūrvienībās vai partnerorganizācijās, kā arī attīstīt jaunus, klientiem izdevīgākus pakalpojumus.
Informāciju sagatavoja: Andris Siksnis, AS “Latvenergo” Komunikācijas un marketinga departamenta Ārējās komunikācijas daļas vadītājs Tālr.: 7728811; 29286350