Sākotnēji klientam ir jādefinē sava vajadzība, lai aģentūras speciālisti varētu ieteikt labāko veidu, kā to sasniegt. Bieži vien tas apmeklētājiem sagādā vislielākās grūtības. Tāpēc, lai atvieglotu šo uzdevumu, aģentūra ir izstrādājusi 22 veidu veidlapas, kurās viegli ir atrast savai vajadzībai atbilstošu formulējumu.
Ja šobrīd ar aģentūras starpniecību iespējams atrisināt jautājumus, kas ir domes speciālistu pārziņā, tad tuvākajā laikā aģentūra būs arī kā starpnieks starp klientu un pašvaldības iestādēm, aģentūrām, uzņēmējsabiedrībām. Tas nozīmē, ka cilvēkam vairs nebūs jāapmeklē vairākas iestādes, kas atrodas dažādās pilsētas vietās, bet pietiks ar to, ka sava vajadzība būs izklāstīta Informācijas aģentūras speciālistiem, kuru darba pienākums būs likumā noteiktajā kārtībā sagatavot kompetentu atbildi. Pašvaldība no savas puses vēlētos, lai šai sistēmā tiktu iesaistītas arī valsts iestādes, bet pagaidām vēl tiek meklēts risinājums kā to efektīvāk panākt.
Pēc starptautiskā kvalitātes standarta ISO 9001:2000 ieviešanas kā pienākums aģentūrai būs arī mērīt klientu apmierinātību ar sniegto pakalpojumu. Nepietiek tikai ar jaunas sistēmas radīšanu – ir jāpārliecinās, ka ar tā ieviešanu ir apmierināti arī pašvaldības apmeklētāji. Lai saņemtu atgriezenisko saikni, aptaujas notiks arī pilsētas interneta portā www.jelgava.lv .
Fakti: Jelgavas Domes Informācijas aģentūras apmeklētāji Fizisku personu iesniegumi, pieņemšanas kartiņas, pateicības, sūdzības 2004. gadā: Mājas apsaimniekošana = 271 Dzīvojamā platība = 187 Dzīves vietas deklarēšana = 356 Koku nozāģēšana = 129 Būvniecība, arhitektūra = 1575 Zemes jautājumi = 567 Dažādi: domes lēmumu kopijas, sertifikāti, politiski represēto sociālā palīdzība = 755 Kopā = 3843
Inese Meija, Jelgavas domes Administratīvās pārvaldes vadītāja (Publicēts: Domes Ziņas 02.03.2005)