Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (PMLP) pilnveido personu apliecinošu dokumentu – pases un personas apliecības (eID kartes) – noformēšanas un saņemšanas pakalpojumu kvalitāti. Izveidots jauns pakalpojums, kas ļauj klientiem ērti un vienkārši izvēlēties, kurā nodaļā saņemt noformētos dokumentus – eID karti un pasi.
“Pārvaldes svarīgākā prioritāte ir nodrošināt klientiem ērtus un modernus pakalpojumus. Ņemot vērā klientu atsauksmes, kā arī nerimstoši strādājot pie pakalpojumu uzlabošanas, lai tie atbilstu visaugstākajām klientu prasībām, radīts jauns pakalpojums – pasi vai eID karti var noformēt, piemēram, Daugavpils nodaļā, bet izvēlēties saņemt Rīgas 1. nodaļā,” stāsta Pārvaldes priekšniece Maira Roze.
Sākot ar 19. jūliju visās 29 PMLP nodaļās Latvijas pilsoņiem un nepilsoņiem ir iespēja izmantot jaunu pakalpojumu – iesniedzot dokumentus personu apliecinoša dokumenta saņemšanai vienā pārvaldes teritoriālajā nodaļā, izvēlēties sagatavoto personu apliecinošo dokumentu saņemt citā nodaļā, kas norādīta iesniegumā personu apliecinoša dokumenta saņemšanai.
PMLP uzsver trīs svarīgākās lietas, kas jāievēro, saņemot šo pakalpojumu:
Pakalpojums tiks sniegts bez maksas – izvēloties izmantot šo pakalpojumu, būs jāsamaksā tikai ierastā valsts nodeva par pases vai eID kartes noformēšanu.
PMLP atgādina: lai pakalpojumu saņemšana noritētu veiksmīgi, uz jaunās pases un/vai eID kartes nomaiņu obligāti jāņem līdzi vecie personu apliecinošie dokumenti, kas būs jānodod nodaļā.