24.5 °C, 3.1 m/s, 38.2 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiPilsētaKlientu apkalpošanas kārtība pašvaldības administrācijā un iestādēs
Klientu apkalpošanas kārtība pašvaldības administrācijā un iestādēs
22/10/2021

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un noteiktos ierobežojumus, Jelgavas pašvaldības administrācija apmeklētājiem pakalpojumus galvenokārt sniedz attālināti. Ja tomēr nepieciešams klātienes apmeklējums, tam ir jāpiesakās pa tālruni 63005522 vai 63005537. Ierašanās – tikai sejas aizsargmaskā, uzrādot sadarbspējīgu Covid-19 sertifikātu kopā ar personu apliecinošu dokumentu. Klientu apkalpošanas centrā Covid-19 sertifikātu var izdrukāt, uzrādot personu apliecinošu dokumentu. Daļa pašvaldības iestāžu un kapitālsabiedrību ārkārtējās situācijas laikā apmeklētājiem ir slēgtas, bet citu apmeklējumam noteikti ierobežojumi, tostarp iepriekšējā pieteikšanās. Iestādēs, kur klienti tiek apkalpoti klātienē, jāievēro epidemioloģiskās drošības prasības.

Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācija

 

Pašvaldības administrācija, tostarp Klientu apkalpošanas centrs, pakalpojumus sniedz attālināti. Ar speciālistiem var sazināties pa tālruņiem vai dokumentus iesniegt pa e-pastu pasts@jelgava.lv.

 

Klātienē apmeklētājus Klientu apkalpošanas centrā pieņem tikai pēc iepriekšēja pieraksta pa tālruni 63005522 vai 63005537. Pakalpojuma saņemšanas laiks nepārsniedz 15 minūtes. Ieeja – ar sejas aizsargmasku un derīgu Covid-19 sertifikātu, kas jāuzrāda kopā ar personu apliecinošu dokumentu. Apmeklētāju pieņemšanas laiks: pirmdienās no pulksten 9 līdz 12 un no 17 līdz 19; no otrdienas līdz ceturtdienai no pulksten 9 līdz 12 un no 15 līdz 17; piektdienās no pulksten 9 līdz 12.

 

Klientu apkalpošanas centrā Covid-19 sertifikātu var izdrukāt, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.

 

Ar pašvaldības administrācijas speciālistiem var sazināties pa tālruni:

  •  Klientu apkalpošanas centrs – 63005522, 63005537;
  • dzīvesvietas deklarēšana – 63005503;
  • Finanšu nodaļa – 63005550;
  • Būvvalde – 63005576;
  • Būvinspekcija – 63005566;
  • Pašvaldības īpašumu pārvalde – 63005518;
  • dzīvokļu jautājumi – 63005523;
  • licencēšanas jautājumi – 63005528;
  • Attīstības un pilsētplānošanas pārvalde – 63005569;
  • informatīvais izdevums “Jelgavas Vēstnesis” – 63048800.

 

Jelgavas Sociālo lietu pārvalde

 

Iedzīvotāju pieņemšana iespēju robežās notiek attālināti, tālrunis informācijai 63048914, 63007224, e-pasts soc@soc.jelgava.lv. Visi pakalpojumi, kas tiek sniegti klātienē, notiek, ievērojot epidemioloģiskos nosacījumus. 

 

Politiski represētajām personām, lai atkārtoti iegūtu pabalstu, jāaizpilda iesnieguma veidlapa, kas atrodas pie galvenās ieejas iestādē. Aizpildīts iesniegums jāievieto pasta kastītē iestādes vestibilā. Ja personai mainīts bankas konta numurs, tas obligāti jānorāda iesniegumā.

 

Represētas personas, kuras pirmreizēji pieprasa pabalstu, iesniedzot iesniegumu par pabalsta saņemšanu, uzrāda personu apliecinošu dokumentu Informācijas kabinetā (115. kabinets). Rakstot iesniegumu, personām obligāti jānorāda savs tālruņa numurs, lai nepieciešamības gadījumā pārvaldes darbinieks ar pieprasītāju var sazināties.

 

Ārkārtējās situācijas laikā klientiem, kuriem trūcīgas vai maznodrošinātas mājsaimniecības statusa periods beidzas oktobrī vai vēlāk, tas automātiski bez klienta iesnieguma tiek pagarināts līdz 28. februārim.

 

Lai saņemtu maznodrošinātas vai trūcīgas personas statusu no jauna, klientam oriģināli parakstīts iesniegums ir jāievieto Jelgavas Sociālo lietu pārvaldes Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9 pastkastē iestādes vestibilā vai jāiesūta pārvaldei pa e-pastu soc@soc.jelgava.lv, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu; jāiesniedz caur portāla Latvija.lv e-pakalpojumu “Iesniegums iestādei”; klienta oriģināli parakstīts iesniegums jānosūta Jelgavas Sociālo lietu pārvaldei pa pastu: Jelgavas Sociālo lietu pārvalde, Pulkveža Oskara Kalpaka iela 9, Jelgava, LV-3001.

 

Pirmreizēju izziņu par maznodrošinātas vai trūcīgas personas statusu, var saņemt Jelgavas Sociālo lietu pārvaldes Informācijas centrā (115. kabinetā).

 

Lai saņemtu GMI pabalstu, personai jāaizpilda iesniegums un jāpievieno visi nepieciešamie dokumenti. Tie jāievieto pastkastē Jelgavas Sociālo lietu pārvaldes Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9 vestibilā. GMI saņēmējiem vienošanās par līdzdarbības pienākumu pildīšanu atsāksies pēc 15. novembra, sīkāku informāciju var iegūt pa tālruni 63012534.

 

Bāriņtiesa

 

Ārkārtējās situācijas laikā apmeklētāji klātienē tiek pieņemti tikai izņēmuma gadījumos, ja nav iespējams nodrošināt informācijas saņemšanu vai konsultāciju attālināti.

 

Klātienē apmeklētāji tiek pieņemti tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Pieteikties var, zvanot pa tālruni  63081700 vai 29589090, vai rakstot e-pastu barintiesa@barintiesa.jelgava.lv. Apmeklētājam jāuzrāda derīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts un personu apliecinošs dokuments.

 

Iesniegumu administratīvā procesā var iesniegt elektroniski bez droša elektroniskā paraksta valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.Latvija.lv, ja iesniegumu iesniedz un personas identitāti pārbauda, izmantojot tiešsaistes formas, kuras pieejamas šajā portālā.

 

Citi Bāriņtiesai adresētie sūtījumi un dokumenti ievietojami pasta kastē pie Bāriņtiesas ieejas durvīm Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9 (118. kabineta). 

 

Jelgavas Dzimtsarakstu nodaļa

 

Dzimtsarakstu nodaļa pakalpojumus aicina saņemt attālināti – elektroniski portālā www.latvija.lv vai pa e-pastu dzimt@dome.jelgava.lv (dokuments jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu) vai pa pastu, adrese: Svētes iela 22, Jelgava, LV-3001.

 

Dzimšanas, laulību un miršanas fakta reģistrāciju klienti var veikt tikai pēc pieraksta, iepriekš piesakoties pa tālruni 63080522. Klientu pieņemšanas laiki: pirmdienās no pulksten 13 līdz 19, otrdienās no 9 līdz 12 un no 14 līdz 17, trešdienās no 9 līdz 12, ceturtdienās no 9 līdz 12 un no 14 līdz 17, piektdienās no 9 līdz 12.

 

Iestāde “Pilsētsaimniecība”

 

Ārkārtējās situācijas laikā iestāde “Pilsētsaimniecība” apmeklētājus aicina pakalpojumus saņemt attālināti. Ja ir jautājumi, lūgums zvanīt pa tālruni 63084470 vai konkrētam speciālistam – kontakti pieejami iestādes mājaslapā www.pilsetsaimnieciba.lv.

 

Apbedīšanas pakalpojumu sniegšana tiek organizēta tikai pēc iepriekšēja pieraksta pa tālruni 29238810 un 63023845. Klātienē jāuzrāda sadarbspējīgs Covid-19 sertifikāts un personu apliecinošs dokuments. Izvērtējot pakalpojuma nozīmību, ja pakalpojuma pieprasītājs nevar uzrādīt sadarbspējīgu Covid-19 sertifikātu, viņam jābūt identificējamam. Pieņemšanas laiks saistībā ar apbedīšanas pakalpojumiem laiks pirmdienās, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no pulksten 15 līdz 17 un piektdienās no pulksten 12.30 līdz 14. Iestādē apmeklētājam obligāti jālieto sejas aizsargmaska. Tālrunis papildu informācijau un jautājumiem – 29238810 un 63023845.

 

Nodevu samaksa notiek elektroniski. Sīkāka informācija pieejama ŠEIT.

 

Inženiertopogrāfisko plānu, būvniecības ieceru, tehnisko noteikumu, atzinumu izsniegšana vai saskaņošana notiek elektroniski. Sīkāka informācija ŠEIT.

 

Iepriekš izsludinātā ielu tirdzniecības atļauju pašvaldības iekārtotās ielu tirdzniecības vietās izsniegšana novembrī nenotiks. Atļauju izsniegšana ielu tirdzniecībai pašvaldības iekārtotās ielu tirdzniecības vietās 2022. gadam tiks organizēta pēc 2022. gada 11. janvāra. Papildu informācijai un jautājumiem lūgums zvanīt pa tālruni 63023845.

 

Jelgavas kultūras nams un kase

 

Līdz 15. novembrim pārtraukta Jelgavas kultūras nama, Deju nama un kultūras nama “Rota” darbība. Līdz 15. novembrim Jelgavas kultūras namā un kultūras namā “Rota” pasākumi nenotiek. Slēgta arī Jelgavas kultūras nama kase. Tāpat līdz 15. novembrim nenotiek amatiermākslas kolektīvu mēģinājumi. 

 

Informācija par pārceltajiem, atceltajiem pasākumiem tiks izziņota tuvākajā laikā. Lūgums sekot līdzi informācijai www.kultura.jelgava.lv un @kultura.jelgava sociālo tīklu kontos.

 

Neskaidrību gadījumā iedzīvotāji aicināti sazināties, zvanot pa tālruni 63023461 vai rakstot pa e-pastu kultura@kultura.jelgava.lv.

 

Jelgavas Pilsētas bibliotēka un tās filiāles

 

Līdz 15. novembrim apmeklētājiem slēgta Jelgavas Pilsētas bibliotēka un tās filiāles – Miezītes bibliotēka, Pārlielupes bibliotēka un bērnu un jauniešu bibliotēka “Zinītis”. Lasītājus bibliotēka konsultēs attālināti: pa tālruni 63046587 un pa e-pastu abo@biblioteka.jelgava.lv vai info@biblioteka.jelgava.lv. Visu bibliotēkā paņemto grāmatu nodošanas termiņi automātiski tiks pagarināti līdz 15. novembrim. Tomēr, ja vien ir tāda iespēja, lasītāji aicināti izmantot grāmatu nodošanas kasti, kas atrodas netālu no Jelgavas pilsētas bibliotēkas ieejas durvīm Akadēmijas ielā 26. 

 

Jelgavas reģionālais Tūrisma centrs

 

Jelgavas Svētās Trīsvienības baznīcas tornis un māja Vecpilsētas ielā 14 līdz 15. novembrim apmeklētājiem slēgta. Ar Jelgavas reģionālo Tūrisma centru var sazināties pa tālruni 63005447, 25619266 darba dienās no pulksten 9 līdz 18 vai pa e-pastu tic@tornis.jelgava.lv.

 

Sekot līdzi aktuālajai informācijai var mājaslapā www.visit.jelgava.lv un sociālajos tīklos Facebook.com @JelgavaTIC, “Instagram” @visit.jelgava.

 

Ģederta Eliasa Jelgavas Vēstures un mākslas muzejs un Ādolfa Alunāna memoriālais muzejs

 

Saskaņā ar izmaiņām Ministru kabineta rīkojumā Nr. 720 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu” no 21. oktobra pastiprinot drošības pasākumus, Ģederta Eliasa Jelgavas Vēstures un mākslas muzejs un tā filiāle Ādolfa Alunāna memoriālais muzejs apmeklētājiem slēgts līdz 15. novembrim. Lai uzzinātu ko vairāk par Jelgavas vēsturi, muzejs aicina apmeklēt tā mājaslapu www.jvmm.lv.

 

SIA “Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde”

 

 Ārkārtējās situācijas laikā klienti tiek apkalpoti tikai attālināti. Dzīvokļu īpašnieki ar apsaimniekotāju aicināti sazināties telefoniski vai elektroniski, izmantojot uzņēmuma informatīvo sistēmu. JNĪP Klientu apkalpošanas daļas tālrunis – 63021828. Mājas pārvaldnieku tālruņa numuri pieejami mājaslapā www.nip.lv, sadaļā “Kontakti”.

 

SIA “Jelgavas ūdens”

 

Apmeklētāju apkalpošana klātienē nenotiek. Taču iedzīvotāji tiek apkalpoti attālināti – telefoniski un ar e-pasta starpniecību.

 

Nepieciešamības gadījumā iedzīvotāji aicināti sazināties ar atbildīgajiem dienestiem un vienoties par jautājumu risināšanu attālināti.

 

  • Abonentu apkalpošanas daļa: epasts – dati@ju.lv, tālrunis 63022886;
  • Tehniskā daļa: epasts – td@ju.lv, tālrunis 63007106;
  • Projektu īstenošanas grupa: epasts – ieva.strode@ju.lv; iveta.ziverte@ju.lv; tālrunis 63007119;
  • Abonentu kontroles grupa: epasts – akd@ju.lv; tālrunis 63007698;
  • Dispečers: epasts – dispecers@ju.lv; tālrunis 63021091.
  • Biroja administratore: epasts – jelgavas.udens@ju.lv; tālrunis 63023575.

 

Foto: Jelgava.lv

Informācija sagatavota

Sabiedrisko attiecību pārvaldē