Uzlabojot Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) sniegto pakalpojumu ātrumu un kvalitāti, pārvalde pakāpeniski turpina ieviest iespēju klientiem attālināti pieteikties rindā, lai noformētu personu apliecinošos dokumentus – pasi un personas apliecību jeb eID karti. Pieteikties rindā attālināti iespējams arī uz Jelgavas nodaļu. Jāpiebilst, ka, ņemot vērā lielo pieprasījumu pēc personu apliecinošiem dokumentiem, Jelgavas nodaļā rindas kārtībā nodrošinās pases un eID kartes noformēšanu un izsniegšanu divās septembra sestdienās – 3. un 17. septembrī.
Šobrīd iestāties rindā attālināti, izmantojot mobilo lietotni “Qticket”, iespējams jau 13 nodaļās – Rīgas 2. nodaļā, Rīgas 3. nodaļā, Rīgas 4. nodaļā un Tukuma nodaļā, Daugavpils nodaļā, Ogres nodaļā, Jūrmalas nodaļā, Jelgavas nodaļā, Liepājas nodaļā, Ventspils nodaļā, Valmieras nodaļā, Cēsu nodaļā un Rēzeknes nodaļā. Tuvākajā laikā iespēja pieteikties rindā attālināti tiks ieviesta arī Rīgas 1. nodaļā.
Šis risinājums ļauj PMLP klientiem attālināti pieteikt kārtas numuru rindā, izmantojot viedtālrunī lejupielādētu mobilo lietotni “Qticket”, tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, un provizorisko laiku, kad pienāks klienta kārta saņemt pakalpojumu. Jauninājums ļauj tiešsaistē sekot līdzi rindai katrā konkrētajā nodaļā – pakalpojumu varēs pieteikt, piemēram, vēl esot mājās vai tuvojoties PMLP nodaļai.
Tādējādi būs iespēja konkrētajā dienā pieteikties pakalpojuma saņemšanai attālināti un doties uz nodaļu tikai tad, kad tuvosies apkalpošanas laiks.
Lai saņemtu elektronisko kārtas numuriņu, ir jāveic trīs vienkāršas darbības: nepieciešams lejupielādēt “Qticket” lietotni, izvēlēties pakalpojuma sniedzēju – Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldi – un pakalpojumu IESTĀTIES RINDĀ.
Pārvalde aicina klientus būt saprotošiem, ja lietotnes ieviešanas sākumposmā rodas tehniskas problēmas, un par visiem gadījumiem ziņot, rakstot uz e-pasta adresi qticket@pmlp.gov.lv.
Informācija: Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde