Ņemot vērā ārkārtējo situāciju valstī saistībā ar koronavīrusu “COVID-19”, no 16. marta ir noteiktas izmaiņas CSDD pakalpojumu saņemšanā. Tiks nodrošināti visi klientiem būtiskākie pakalpojumi. Klienti aicināti izmantot pakalpojumus attālināti e-vidē.
Transportlīdzekļu noņemšana no uzskaites
Transportlīdzekļu norakstīšana
Latvijā reģistrētu transportlīdzekļu īpašnieku maiņa
Numurzīmju maiņa (saglabātu vai rezervētu)
Glabāšanas termiņš tiek pagarināts par ārkārtas situācijas laiku
1.reģistrācija
Nozaudētu, nozagtu numurzīmju saņemšana
Citi neatliekami pakalpojumi
Autovadītāju eksaminācija un apliecību izsniegšana:Pārtraucam teorētisko un praktiskās braukšanas eksāmenu pieņemšanu. Pēc iepriekšējā pieraksta pa tālruni varēs pieteikties vadītāja apliecības maiņai. Eksāmenu pieņemšana tiks atjaunota pēc ārkārtējās situācijas beigām. Visi līdzšinējie pieraksti tiek pārcelti. Ar visiem klientiem sazināsimies individuāli. Eksāmenu kārtošanas un kursu beigšanas termiņi tiek pagarināti par ārkārtas situācijas laiku.
Tehniskā apskate tiek veikta esošajā kārtībā. Iesakām visus maksājumus pirms tehniskās apskates veikt e-pakalpojumos. Ja ir izveidojusies rinda, aicinām uzgaidīt savos transportlīdzekļos.
Klientu apkalpošanas centra tālrunis Jelgavā 63022932.
Foto: Jelgavas pilsētas arhīvs
Informācija sagatavota
Ceļu Satiksmes Drošības Direkcijā (CSDD)