Sakarā ar valstī noteikto ārkārtējo situāciju un ierobežojumiem Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācija apmeklētājiem pakalpojumus sniedz attālināti. Klientu apkalpošanas centra apmeklētāju pieņemšanas laiks noteikts: pirmdienās no pulksten 12 līdz 17, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no pulksten 9 līdz 15 un piektdienās no pulksten 9 līdz 14, tomēr pašvaldība aicina iedzīvotājus klātienē vērsties tikai īpašas nepieciešamības gadījumā. Nekustamā īpašuma nodokļa maksājumi klātienē netiek pieņemti. Ja nav iespējas dzīvesvietu deklarēt elektroniski, to var izdarīt klātienē, iepriekš piesakoties pa tālruni 63005481. Dokumentus var iesniegt elektroniski e-pastā: dome@dome.jelgava.lv.
Ar administrācijas speciālistiem var sazināties telefoniski:
Administrācija
Tālrunis
Klientu apkalpošanas centrs
63005522; 63005537
Finanšu nodaļa
63005550
Būvvalde
63005576
Būvinspekcija
63005566
Pašvaldības īpašumu pārvaldes vadītāja
63005518
Dzīvokļu jautājumi
63005523
Licencēšanas jautājumi
63005528
Attīstības un pilsētplānošanas pārvalde
63005569
Informatīvais izdevums “Jelgavas Vēstnesis“
63048800
Foto: Jelgavas pilsētas arhīvs
Informācija sagatavotaJelgavas pilsētas pašvaldības
Sabiedrisko attiecību pārvaldē