SIA “Jelgavas poliklīnika”, kontrolējot pacientu plūsmu un ievērojot pastiprinātus drošības pasākumus, paplašinājusi plānveida veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību. Poliklīnikā norāda, ka pieņemti tiek gan tie pacienti, kuriem šobrīd ir pieraksts, gan paralēli poliklīnikas darbinieki sazinās ar tiem, kuriem ārkārtējās situācijas laikā plānotā vizīte tika atcelta. Tāpat ir iespējams veikt jaunus pierakstus pie speciālistiem.
“Pamatojoties uz grozījumiem Veselības ministrijas rīkojumā “Par veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanas ierobežošanu ārkārtējās situācijas laikā” no šīs nedēļas poliklīnikā ar ģimenes ārsta vai ārsta speciālista nosūtījumu atsākam ehokardiogrāfijas, ultrasonogrāfijas, doplerogrāfijas, Holtera monitorēšanas izmeklējumus, kā arī tiek turpināti rentgenoloģijas un elektrokardiogrāfijas izmeklējumi,” stāsta SIA “Jelgavas poliklīnikas” valdes locekle Kintija Barloti, papildinot, ka šobrīd ir iespējamas arī pirmreizējas konsultācijas ar ģimenes ārsta vai speciālista nosūtījumiem pie endokrinologa, kardiologa, pneimonologa, oftalmologa un neirologa, kā arī atjaunots diabētiskās pēdu aprūpes kabineta darbs un zobārsti var turpināt uzsākto zobu slimību ārstēšanas procesu un iesākto protezēšanas darbu pabeigšanu, kā arī palīdzību turpina sniegt akūtos gadījumos. Tāpat tiek nodrošināti arī visi tie pakalpojumi, kas līdz šim.
K.Barloti norāda, ka ārstniecības pakalpojumi tiek sniegti no pulksten 9 līdz 16 tikai pēc iepriekšējā pieraksta, stingri ievērojot visus drošības pasākumus. Poliklīnika arī turpina piedāvāt attālinātās konsultācijas pēc pieraksta. Rentgena nodaļā klienti tiek pieņemti bez pieraksta, bet tikai ar ģimenes ārsta vai ārsta speciālista nosūtījumu. Pie ieejas durvīm poliklīnikā katram klientam tiek mērīta ķermeņa temperatūra, ir jādezinficē rokas, virsdrēbes obligāti jāatstāj garderobē un jāaizpilda anketa, apliecinot, ka pacients pēdējo 14 dienu laikā nav bijis ārpus Latvijas un nav bijis saskarē ar Covid-19 inficēto. “Šobrīd stingri kontrolējam pacientu plūsmu, lai nenotiktu drūzmēšanās, tieši tāpēc poliklīnikā vienlaicīgi tiek ielaisti divi līdz četri klienti. Kad viņi jau devušies pie speciālistiem, tiek ielaisti nākamie, līdz ar to gadās, ka pie poliklīnikas brīžiem veidojas neliela rinda, kurā lūdzam klientus ievērot distanci. Aicinām klientus ierasties īsi pirms pieraksta laika. Tāpat, ņemot vērā to, ka gan poliklīnikas personālam, gan klientiem ārstniecības iestādē ir jālieto aizsargmaskas, aicinām klientus iespēju robežās uz poliklīniku nākt ar savām maskām, taču, klientiem ar respiratoro saslimšanu parādībām, tās nodrošināsim. Tāpat esam pagarinājuši vizītes laiku pie speciālista, lai ārstniecības iestādes personāls pēc katra klienta apmeklējuma kabinetā varētu veikt papildu dezinfekciju,” stāsta K.Barloti, norādot, ka otrdien poliklīnikā notikusi Veselības inspekcijas pārbaude, lai pārliecinātos, kā ārstniecības iestādē veicas ar drošības pasākumu ievērošanu.
Poliklīnikas vadītāja stāsta, ka šobrīd speciālistu konsultācijas tiek nodrošinātas gan tiem, kuriem ir pieraksts, gan arī poliklīnikas darbinieki pakāpeniski sazinās ar visiem tiem klientiem, kuriem ārkārtējās situācijas laikā pieraksts uz konsultāciju tika atcelts, lai vienotos par jaunu vizītes laiku. Tāpat ir iespējams veikt jaunus pierakstus pie speciālistiem. “Atcelto konsultāciju ir daudz, tāpēc klientiem jāapzinās, ka visiem vienā dienā piezvanīt nav iespējams, taču personāls piezvanīs visiem, lai piedāvātu citu pieraksta laiku,” tā K.Barloti.
Foto: Jelgavas pilsēta
Informācija sagatavota
Jelgavas pilsētas pašvaldības
Sabiedrisko attiecību pārvaldē