24.6 °C, 0.9 m/s, 61.3 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomika«Latvijas piens» savu produkciju arī Latvijā tirgos ar zīmolu «Trikata»
«Latvijas piens» savu produkciju arī Latvijā tirgos ar zīmolu «Trikata»
04/10/2015

Ar oktobri uzņēmuma «Latvijas piens» ražotie produkti veikalu tīklos pieejami ar eksporta zīmolu «TRIKATA». Zīmola ietvaros patērētājiem pieejami puscietie Šveices tipa sieri rituļos, 60 dienas nogatavinātie Holandes un Krievijas sieri, kā arī svaigā siera «Sniega bumbas».

Ilze Knusle-Jankevica

Ar oktobri uzņēmuma «Latvijas piens» ražotie produkti
veikalu tīklos pieejami ar eksporta zīmolu «TRIKATA». Zīmola
ietvaros patērētājiem pieejami puscietie Šveices tipa sieri
rituļos, 60 dienas nogatavinātie Holandes un Krievijas sieri, kā
arī svaigā siera «Sniega bumbas».

«Pozitīvā patērētāju un siera nozares speciālistu attieksme
pasaules tirgos pret mūsu zīmolu ir iemesls, kāpēc arī Latvijā
nolēmām ieviest tieši eksporta zīmolu,» skaidro uzņēmuma valdes
priekšsēdētāja Anita Skudra. Zīmols izstrādāts 2013. gadā un
sekmīgi ieviests eksporta tirgos Zviedrijā, Somijā, Čehijā un citās
– kopumā deviņās – valstīs.

Uzņēmuma vadītāja norāda: uzņēmums apzinās, ka patērētājam
nepieciešams skaidrot «TRIKATA» produktu cenas un kvalitātes
attiecību. «Patērētāji īsti neizprot, kādēļ mūsu siers ir dārgāks
nekā citi produkti, piemēram, siera izstrādājumi vai kādi no
importa sieriem. Ar jauno zīmola konceptu vēlamies pasvītrot
produkta labās īpašības un unikalitāti – augstas kvalitātes siers
bez mākslīgiem konservantiem. Jaunais zīmols ir atbilde uz
patērētāju augošajām prasībām pēc dabiskiem un kvalitatīviem
produktiem, kas ražoti no pašmāju izejvielām,» tā A.Skudra.

2015. gadā eksporta zīmola attīstībā, piemērojot to Latvijas
tirgum, investēti 30 000 eiro, nodrošinot kvalitatīvāku iepakojumu
ieviešanu un izstrādājot zīmolam atbilstošu dizainu.

«Latvijas piena» apgrozījums 2014. gadā bija 28,33 miljoni eiro,
uzņēmums ir darba devējs 107 darbiniekiem. Eksporta īpatsvaru
plānots palielināt līdz 50 procentiem no saražotā. Uzņēmums mēnesī
saražo apmēram 250 tonnas siera, atbilstoši tirgus pieprasījumam
ražošana tiks palielināta.

Publicitātes foto