Jelgavas autobusu parks vidēji mēneši saņem 12 sūdzības. Tās ir dažāda rakstura. Gadās arī, ka klients pieprasa, lai autobusu parks savus pulksteņus noregulē pēc viņa rokas pulksteņa laika, tomēr uzņēmuma pārstāvis Gatis Dūmiņš uzsver: šādām avantūrām autobusu parks nepakļaujas.
Ilze Knusle-Jankevica
«Jelgavas autobusu parkā laika atskaitei tiek izmantots starptautiskais globālais pulkstenis, kas pieejams interneta adresē time.is. To var izmantot ikviens interesents, salīdzināt ar savu pulksteni, lai zinātu, vai ir starpība, un varētu sekot līdzi sabiedriskā transporta kustībai,» skaidro G.Dūmiņš.
Viņš piebilst, ka šogad uz autobusu parka sūdzību un ierosinājumu tālruni saņemtas 75 sūdzības. Pārsvarā gadījumu cilvēki sūdzas par autobusos atstātām mantām – autobusos tiek atstātas somas, lietussargi, cepures, cimdi un šalles, fotoaparāti, maki un citas lietas. Pārsvarā atstātās mantas tiek atdotas to īpašniekiem.
Vēl cilvēki sūdzas par autobusu šoferu rīcību – strauji bremzējis, nav iedevis biļeti, bijis nelaipns un tamlīdzīgi. Apmēram tikpat daudz sūdzību ir par skolēnu kartēm un to darbības principiem. Šo sūdzību skaits parasti pieaug septembrī un oktobrī, kad sācies jauns mācību gads.
Ilustrācija no JV arhīva