Uzņēmuma «Latvijas piens» zīmols «Trikāta» uzvarējis Patentu valdes un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras rīkotajā konkursā «Gada preču zīme» nominācijā «Gada preču zīme – pasaulei».
Ilze Knusle-Jankevica
«Tas ir viens no apliecinājumiem mūsu uzņēmuma spējai sekmīgi attīstīt siera eksportu. Mērķtiecīgi piedalījāmies konkursā, jo zīmola «Trikata» galvenā ambīcija ir iezīmēt «Trikātas» sieru pasaules siera kartē. Šobrīd esam veiksmīgi uzsākuši eksportu uz 11 pasaules valstīm un esam ceļā arī uz Latvijai tālāku pasaules reģionu siera tirgus iekarošanu,» norāda uzņēmuma mārketinga direktore Ramona Kalniņa. Viņa uzsver, ka zīmols «Trikāta» sasniedz divus rezultātus: Latvijā ražota siera zīmola un Latvijas kā ražotājvalsts atpazīstamību.
Šogad eksporta īpatsvaru plānots palielināt līdz 50 procentiem no saražotā. Uzņēmums mēnesī saražo apmēram 300 tonnas siera, atbilstoši tirgus pieprasījumam ražošana tiks palielināta.
Kopumā «Latvijas piens» šobrīd savu produkciju eksportē uz 11 valstīm: Lietuvu, Igauniju, Ukrainu, Vāciju, Slovākiju, Lielbritāniju, Izraēlu, Čehiju, Baltkrieviju, Zviedriju, Somiju. Eksporta valstu TOP 3 ir Zviedrija, Somija, Ukraina.
Publicitātes foto