13. novembrī Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrā (ZRKAC) notiks bezmaksas seminārs par zīmola izstrādi, pozicionēšanu un komunikāciju un produktu un pakalpojumu pievienoto vērtību.
Ilze knusle-Jankevica
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Eksporta veicināšanas nodaļas projektu vadītāja Ginta Purmale stāsta, ka semināra mērķis ir informēt, kas īsti ir zīmols, kas to veido, cik svarīga vai mazsvarīga ir tā loma sava produkta veiksmīgā attīstībā, kā atrast pareizo ceļu informācijas un vajadzību gūzmā un kā stratēģiski, soli pa solim, radīt produktu, kas ietver visas šķautnes, atbilst pasaules tendencēm un stāsta arī katra individuālo stāstu.
Semināra 2. daļā būs praktiskās nodarbības un uzdevumi, kuru laikā semināra dalībnieki varēs nobaudīt īso kursu zīmola radīšanā, apskatot katru no četriem zīmola veidošanas kvadrantiem – es pats, pasaule man apkārt, racionālie produkta aspekti, emocionālais piedāvājums.
Jāpiebilst, ka viena no lektorēm būs z;īmolvede Inese Apse-Apsīte, kura strādājusi ar tādiem zīmoliem kā «Strenders», Mākslas muzejs, Rīgas Birža, «Latvijas Piens», Austrumlatvijas koncertzāle GORS, radošo industriju platformu RADI!, jaunajām zvaigznēm CAPS!, ReCure, Zilā Jūra un daudziem citiem.
Semināra programma
9.45 – 10.00 Reģistrācija
10.00 – 10.05 LIAA uzruna
10.05 – 11.15 Pasaules zīmolvedības attīstības tendences; produkta un pakalpojuma vēstījums; individualitāte zīmola veidošanā
11.15 – 11.30 Kafijas pauze
11.30 – 12.45 Produkta vēstījums
12.45 – 13.30 Pusdienu pārtraukums
13.30 – 13.50 Case stady piemēri
13.50 – 15.20 Praktiskā nodarbība, darbs grupās
15.20 – 15.30 Kafijas pauze
15.30 – 16.00 Grupu darbu prezentācijas un jautājumi un atbildes