Pirmā publiskā iepazīstināšana ar musli «Graci», ko ražo Jelgavas biznesa inkubatora uzņēmums SIA «Felici», notiks izstādē «Riga Food» no 5. līdz 8. septembrim. Šis produkts tiks izstādīts Latvijas Tehnoloģiskā centra stendā «Inovācija pārtikai».
«Produkts ir gana atšķirīgs, tāpēc būs viegli pamanāms veikalu plauktos, tomēr plānojam izmantot arī lielveikalu mārketinga pamata pakalpojumus, piemēram, izvietot banerus pie plauktiem,» stāsta uzņēmuma «Felici» vadītāja Alise Balgalve, piebilstot, ka rīkošot arī degustācijas lielveikalos, kas palīdzēs saprast patērētāju nostāju un izvērtēt – produktu attīstīt, uzlabot vai pārveidot. Šobrīd līgums noslēgts ar «Rimi Baltic», piedāvājumu izskata arī lielveikali «Sky», «Stockmann», «Prisma» un «Elvi».
Uzņēmuma vadītāja savu radīto produktu sauc par ekskluzīvu. ««Graci» musli sastāvu varam saukt par ekskluzīvu, jo no 17 dažādām sastāvdaļām 12 ir specifiskas – tā sastāvā ir tritikāle, kailgraudu mieži, spelta, linsēklas, upenes, āboli, kanēlis, ķirbji un topinambūrs. Bieži izejvielas vērtība slēpjas tās specifiskajā pārstrādē,» skaidro A.Balgalve. Biznesa ideja radusies pirms trīs gadiem, kad Alisei kļuvusi aktuāla formas atgūšana pēc pirmā bērna piedzimšanas. Tomēr, izstrādājot produktu, SIA «Felici» sadarbojies gan ar Valsts Priekuļu laukaugu selekcijas staciju, gan ar LLU. «Apkopojot ekspertu viedokļus, centāmies izstrādāt produktus cilvēku slaidumam un skaistumam, ar dažādām funkcijām, tomēr vienādu vadmotīvu – veselīgs, šķiedrvielām bagāts, pilnvērtīgs musli,» tā vadītāja. Šobrīd SIA «Felici» piedāvā četru veidu musli – «Tievo», kas stimulē vielmaiņu, «Enerģisko», kas sniedz vienmērīgu enerģiju, «Vieglo», kas palīdz attīrīt gremošanas sistēmu, un «Skaisto», kas veicina šūnu atjaunošanos.
SIA «Felici» ir reģistrēta šā gada maijā Rīgā, bet šovasar uzņemta Jelgavas biznesa inkubatorā. Pilnsabiedrības «JIC biznesa inkubators» izpilddirektors Agris Ķipurs informē, ka līdz šim produkta izstrādē uzņēmums investējis 7000 latu, un turpmākie plāni tiks izskatīti sešu mēnešu laikā pēc musli nonākšanas veikalu plauktos.
Foto: publicitātes foto