15.9 °C, 5.1 m/s, 87.1 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomika«iMedia» pārdošanas vadītājs saņem Simpātiju balvu
«iMedia» pārdošanas vadītājs saņem Simpātiju balvu
05/12/2012

Noslēgušies konkursi «Pārdošanas Guru 2012» un «Pārdošanas vadības Guru 2012». Tajā organizatoru Simpātiju balvu saņēmis uzņēmuma «iMedia» Mailigen.com pārdošanas vadītājs Andris Žīgurs.

Ilze Knusle-Jankevica

Noslēgušies konkursi «Pārdošanas Guru 2012» un
«Pārdošanas vadības Guru 2012». Tajā organizatoru Simpātiju balvu
saņēmis uzņēmuma «iMedia» Mailigen.com pārdošanas vadītājs Andris
Žīgurs.

Pasākuma organizatoru «CV-Online Latvia» Mārketinga un
komunikācijas vadītājs Gints Ģērmanis stāsta, ka kopumā abos
konkursos piedalījās aptuveni 700 dalībnieku, no kuriem 20
erudītākie un talantīgākie tikās klātienē. «Pārdošanas Guru» fināla
dalībniekiem bija jāvada reāla pārdošanas saruna, kā arī jāprezentē
sevi kā pārdošanas guru. Savukārt «Pārdošanas vadības Guru»
konkursa finālisti prezentēja savu lielāko sasniegumu, kā arī
iepriekš uzfilmētā video prezentācijā risināja ar pārdošanas
komandas motivāciju saistītu jautājumu.

Spraigā cīņā par konkursa «Pārdošanas guru 2012» uzvarētāju un
ģenerālsponsora «Nordea bankas» dāvātās 500 latu naudas balvas
īpašnieku kļuva Andrejs Ņesterenko, SIA «Golden Properties
Consulting» nekustamo īpašumu aģents. Konkursā «Pārdošanas vadības
Guru 2012» titulu un galveno balvu 1000 latus žūrija piešķīra
Terēzei Riekstiņai, bijušajai AS «Citadele banka» filiāles
«Laimdota» vadītājai. Jelgavas biznesa inkubatora uzņēmuma «iMedia»
pārstāvis A.Žīgurs saņēma Simpātiju balvu. Uzņēmums «iMedia»
piedāvā interneta mārketinga pakalpojumus.

«Šī gada «Pārdošanas Guru» visaugstāk vērtētie finālisti
demonstrēja tik ļoti nepieciešamās prasmes pārdevēja specialitātē –
spēju atbildēt un piedāvāt risinājumu klienta vajadzībām, spēju
virzīt klientu uz mērķi, strādāt un atspēkot klienta iebildumus, kā
arī iepriekšēju sagatavotību sava produkta vai pakalpojuma
pārdošanā. Augstāko vērtējumu pārdošanas vadītāju konkursā ieguva
tie finālisti, kuri sekmīgāk demonstrēja spēju risināt sarežģītas
pārdošanas komandas vadības situācijas, kā arī bija pārliecinoši
sava lielākā pārdošanas vadības sasnieguma prezentācijā – konkrētas
aktivitātes un to sasniegtais rezultāts, kā arī spēja ar savu
piemēru būt par ceļvedi citiem pārdošanas komandu vadītājiem,»
norāda žūrijas pārstāvis «CV-Online Latvia» biznesa attīstības
vadītājs Aivis Brodiņš.

Konkurss «Pārdošanas Guru» tiek rīkots no 2002. gada. Šogad otro
reizi notika atsevišķs konkurss pārdošanas vadītājiem – «Pārdošanas
vadības Guru».

Foto: no A.Žīgura personīgā arhīva